به نام ماهر ترین معمار
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

سلام

ممنون که سر زدید.



نظرات شما عزیزان:

hamidreza
ساعت12:29---30 آذر 1392
heeeeeeeeey yadesh bkheir doran bahali buddddd
shololololololoooooooo:d


hamidreza
ساعت12:23---19 بهمن 1391
heeeeey!!!!!!baz goshooooyi zhuzh hamzaman ba daheye fajr mobaarak> in che many mitune dashte bashe????dare???darim??

گروه معماران آرل
ساعت16:10---27 آبان 1391
با سلام


دوست عزیز با توجه به تغییر در الگوریتم گوگل(سه طرفه شدن تبادل لینک) در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با عنوان گروه معماران آرل با آدرس http://www.arel.ir لینک نمایید و بفرمایید شما را با چه عنوانی لینک کنیم.


با سپاس گروه معماران آرل




hamidreza
ساعت16:50---20 مرداد 1391
مشنگ؟؟؟؟؟؟؟

مریم
ساعت19:12---7 مرداد 1391
سلام بر مشنگان گرامی ایام ماه رمضان را ب تمامی معماران اینده تبریک میگم امید وارم تابستون خوبی داشته باشید
پاسخ:???????????/


بشیر
ساعت0:09---24 بهمن 1390
راستگويى تو را نجات مى دهد گرچه از آن بيمناك باشى ، و دروغ تو را هلاك مى سازد گرچه از آن احساس ايمنى كنى





bashir
ساعت23:48---23 بهمن 1390
خانوم قاسمی تسلیت میگم..خیلی ناراحت شدم
امیدوارم غم اخرتون باشه


حمیدرضا
ساعت21:49---23 بهمن 1390
فکر می کردم توی این تعطیلات بچه ها بیشتر سر بزنن به سایت....

اینجا شده پاتوق 5 یا 6 نفر با اینکه تقریبا 30 نفریم....

خوشم نمیاد ....
پاسخ:اقای نیکدل نمک رو زخمم نپاش...بالاتر از این نبود که التماس بچه ها کردم...اما خب درگیرن ماشاا...


hamidreza
ساعت13:05---18 بهمن 1390
منم پرتاب نوید رو تبریک میگم منکه وقتی انیمیشنش رو میدیدم واقعا داشت اشکم درمیومد....

خداکنه ماهم بتونیم باعث افتخار ایران وا سلام شیم...
پاسخ:افرین به دانشجویان علم و صنعت و دانشگاش


ترمه
ساعت17:39---3 بهمن 1390
خیلی ممنون لطف کردین!

بهنام
ساعت16:11---3 بهمن 1390
منم به خانم قاسمی تسلیت عرض میکنم


آتنا
ساعت12:04---3 بهمن 1390
سلام .منم به خانوم قاسمی تسلیت زیاد عرض می کنم.منم پدر پدرم دو هفته مونده به کنکور فوت شدن.البته عمرشونو کرده بودن.

mehran
ساعت23:56---1 بهمن 1390
بنده تو زمان بچه گیم هردو بابابزرگم رو از دست دادم و طعم داشتن بابابزرگرو هرگز نچشیدم . خدا به همه عزیزان در غم از دس دادن عزیزترین کسانشون صبر عطا کنه.

حمیدرضا
ساعت22:05---1 بهمن 1390
تسلیت میگم خانم قاسمی ایشالا غم آخرتون باشه
خدارحمتشون کنه


salah
ساعت16:16---1 بهمن 1390
منم جا داره تسلیت بگم فوت پدر بزرگتون رو و انشا... خدا به شما و خانوادتون صبر عطا کنه

salah
ساعت16:15---1 بهمن 1390
منم جا داره تسلیت بگم فوت پدر بزرگتون رو و انشا... خدا به شما و خانوادتون صبر عطا کنه

همدم
ساعت15:38---1 بهمن 1390
خانم قاسمی درگذشت پدر بزرگتونو بهتون صمیمانه تسلیت میگم

جمشید
ساعت15:37---1 بهمن 1390
سلام خانم قاسمی
منم فوت پدر بزرگتونو تسلیت میگم


علیرضا
ساعت15:33---1 بهمن 1390
منم تسلیت عرض میکنم
خدا بهتون صبر بده


فرناز
ساعت20:36---29 دی 1390
ترمه جان درگذشت بدر بزرگ عزیزتو تسلیت میگم.

mehran
ساعت11:56---19 دی 1390
ماشین چی ؟ داره؟ شغلش چیه؟

salah
ساعت9:49---19 دی 1390
آره عزیز

مایه داره


salah
ساعت14:46---18 دی 1390
سلام



خواستگاری خر

خری آمد به سوی مادر خویش

بگفت مادر چرا رنجم دهی بیش

برو امشب برایم خواستگاری

اگر تو بچه ات را دوست داری

خر مادر بگفتا ای پسر جان

تو را من دوست دارم بهتر از جان

ز بین این همه خرهای خوشگل

یکی را کن نشان چون نیست مشکل

خرک از شادمانی جفتکی زد

کمی عرعر نمود و پشتکی زد

بگفت مادر به قربان نگاهت

به قربان دو چشمان سیاهت

خر همسایه را عاشق شدم من

به زیبایی نباشد مثل او زن

بگفت مادر برو پالان به تن کن

برو اکنون بزرگان را خبر کن

به آداب و رسومات زمانه

شدند داخل به رسم عاقلانه

دو تا پالان خریدند پای عقدش

یه افسار طلا با پول نقدش

خریداری نمودند یک طویله

همانطوری که رسم است در قبیله

خر عاقد کتاب خود گشایید

وصال عقد ایشان را نمایید

دوشیزه خر خانم آیا رضایی

به عقد ایشان در نمایید

یکی از حاضرین گفتا به خنده

عروس خانم به گل چیدن برفته

برای بار سوم خر بپرسید

که خر خانم سرش یکباره جنبید

خران عرعر کنان شادی نمودند

به یونجه کام خود شیرین نمودند

به امید خوشی و شادمانی برای این دو خر در زندگانی


پاسخ:خیلی قشنگ بود.ممنون


alireza
ساعت21:44---17 دی 1390
صلاح افرین حضورت داره گرم میشهپاسخ:به افتخارشون....

salah
ساعت13:40---17 دی 1390
ببخشیدمعنی واژه ی پلیشنگ تون رو چی میشه!!!!پاسخ:??????????????????????????

salah
ساعت15:52---14 دی 1390
سلام
بجنورد برف اومده حمیییید رضا


hamidreza
ساعت11:27---14 دی 1390
بچه ها عجب برفی میاد مشهد نمیدونم بجنورد چه خبره!!!!

مشهد که جوووووون میده واسه برف بازی ....
پاسخ:آره من که دارم می رم...


vorujak
ساعت18:17---10 دی 1390
miss or mr marpel :afarin shenasayeet khube 20 emtiyaz !!!

حمیدرضا
ساعت19:02---8 دی 1390
تشکر از اقدام سریعتون!!!!!

ولی اگه مرتبط با معماری بود بهتر میشد

پست جدید هم که دیگه نمیذارین علیرضا خان بالا بیار مطالب جدید رو.....پاسخ:بهتر از این فعلا پیدا نکردم.


hamid reza
ساعت9:13---8 دی 1390
خانوم مدیر لطفا بعد از تحول لاکس بلاگ یه تحولی هم به وب بدین مثلا ما با هنر سر وکارداریم ولی برعکس شده وبلاگ بقیه رشته ها تم های قشنگ و جذابی داره این همه عکس زیبا مربوط به رشتمون موجوده درسته معمارای کویریم ولی ژوژ که نباید کویر باشه
پاسخ:چشم


علی مقتصد
ساعت14:33---7 دی 1390
سلام بر معماران صغیر
پاسخ:سلام بر تمام دانشجویان کویر کبیر


علی اقتصادی
ساعت17:44---6 دی 1390
سلام بر معماران حقیر
پاسخ:........!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ترمه
ساعت19:53---2 آذر 1390
شما لازم نيست ب فكر شاديه دل من باشيد ورووجك! اگه وجودشو داري اسمتو بگو!

Vorujak
ساعت1:58---29 آبان 1390
age natunam naqsh bazi konam k vorujak nistam . motmaen budam b khanuma shak mikonid ! vali inqadr sade suti nemidam .inqadr sade nayandish mr or missپاسخ:از طرف من شناسایی شدید با ساعات بازدیدتون.شک ندارم همونه که تو ذهنمید هستید...هه
پاسخ:من که دیگه حوصله ندارم هر کی میخوای باش من کلا جنسیت ها برام فرقی نداره


Vorujak
ساعت1:54---29 آبان 1390
edamash : ba
پاسخ:نمک کیف نمی ده فلفل و سرکه بریزید!!!


Vorujak
ساعت1:13---27 آبان 1390
na nemitunam mesle oona malaq bezanam vali kheyli dus daram shekame yekishuno qelqelqk bedam ba\
پاسخ:فکر خوبیه ... کمک خواستین منم هستم...


Vorujak
ساعت4:02---26 آبان 1390
ino begam dige morahem nemisham. benazare man: esme (( vorujak va 90 dustan )) kheyli barazandas ! mage na ?? tush 90 ham dare ham dele adel shad mishe ham miss qasemi !!!! ha ha ha پاسخ:هر هر هــــــــــــــــــــــــــــــر!

Vorujak
ساعت3:57---26 آبان 1390
mer3000000000 ke mano rehatam mizadrid !! hamatuno dus daram. merhabuna

Vorujak
ساعت3:54---26 آبان 1390
man asab nadarem ? man ????man ke kheyli arumam !!!vali dafe akharet bashe ha! mikhay bezanamet !ye harekat biam vasat ? kaf gorgi- khersi- malakhi -suuoouuusk !!maman suuuoossk
پاسخ:من عاشق سوسکام.بخصوص اون سیاهای بیابونی.بهترین همبازی هام هستن.می تونی مثه اونا ملق بزنی...؟؟؟؟؟؟
پاسخ: دیگه مطمئن شدم که این وروجکه از شماهاس خانم غازی پسرا اینطوری حرف نمیزنن miss وروجک please خودتونو introductionکنید cold بازی too درنیاریدTHX


صنایع رباتیک آراد
ساعت19:23---25 آبان 1390
سلام.
مطالب سایتتو دیدم، خیلی عالی بود. توی الکسا هم رتبه ی خوبی داری.
ما میتونیم تو سایت خودمون لینکت کنیم، اما قبلش سایت ما رو با عنوان "صنایع رباتیک آراد" تو سایت لینک کن.
بعد از اینکه لینک کردی آدرس و عنوان سایتتو رو برام ایمیل کن.
راستی تبادل لینکم میکنیم
با تشکر.
www.aradrobo.com



hamidreza
ساعت23:17---23 آبان 1390
عیدغدیرخم به همه بروبچس معمار مخصوصا ژوژی ها تبریک میگم سیدها عیدی یادشون نره
پاسخ:ممنون. بر شما هم همینطور...


hamidreza
ساعت10:25---23 آبان 1390
خانم غازی منکه هر بار نام کاربری و رمزمو می زنم میگه اشتباهه!

مطمئنم درست میزنم

یه کاریش بکنید مرسی....پاسخ:حمید جون علیرضام ، باید خانم غازی حذفت کنه دوباره ثبت نام کنی راه دیگه ای نداره


hamidreza
ساعت10:05---23 آبان 1390
این سایت معماران معاصر

جالبه بچه های ترم بالا بهم پیشنهاد دادن

حتما سر بزنید

www.etoood.com
پاسخ:ممنون از معرفی سایت.


termeh
ساعت11:56---20 آبان 1390
منظورم کارای استاد بود.نه ک ساختار سوالتون یه کم... من متوجهش نشدم از قضیه ی انتخاب اسم ک خیلی گذشته من فک کردم باید با همین اسم بسازیم. با این ک من اصولا خیلی فک میکنم اصلا ازش یادم رفته بود.یک وسیله ی معماری باشه خیلی خوب میشه حرفه ای تر میشه نه؟
پاسخ:اره دیگه الان که من بهش عادت کردم . موافقم یه سایتی مال مهندسای معماری هست به نام اتود که توش عضوم ولی راپید و فکر نکنم حالا اگه وسیله ای که اسم قشنگ تری داشت بنویسید ممنون میشیم.
پاسخ:سایتای خوب رو لینک کنید.


alireza
ساعت0:59---20 آبان 1390
fek konam vaystim khode oostad bege behtare


پاسخ:منم همینو می گم.الان اصلا نمی رسیم کارای اونو انجام بدیم.به ذارید خودش بگه.من با دخترا هماهنگ می کنم.شما هم با آقایون.


alireza
ساعت17:11---19 آبان 1390
خانم قاسمی عذر می خوام ضممیر ((ش)) یعنی چی؟ اسم برای وبلاگ یا منظورتون کار های اقای مهوشه؟
که اگه مورد دومه بگم که امروز از اقای نعیمی که در کلاس دیگر هستند پرسیدم گفت که اصلا لازم نیست که طرح ها رو بکشیم فقط باید عکساشونو ببریم و بچسبونیم کنار گسترده هاشون که باید خودمون حدس بزنیم.
و اگه مورد اوله منظورم اینه که شاید فراموش کرده باشید.


alireza
ساعت17:11---19 آبان 1390
خانم قاسمی عذر می خوام ضممیر ((ش)) یعنی چی؟ اسم برای وبلاگ یا منظورتون کار های اقای مهوشه؟

که اگه مورد دومه بگم که امروز از اقای نعیمی که در کلاس دیگر هستند پرسیدم گفت که اصلا لازم نیست که طرح ها رو بکشیم فقط باید عکساشونو ببریم و بچسبونیم کنار گسترده هاشون که باید خودمون حدس بزنیم.

و اگه مورد اوله منظورم اینه که شاید فراموش کرده باشید.
پاسخ:یعنی باید گسترده اونا رو بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟من طرح ها رو ندارم.اگه می شه اسکن کنید رو وب ذارید یا اینکه هماهنگ باشید هیچ کس نکشه.


hamidreza
ساعت14:22---19 آبان 1390
خانم ها آقایون اون طرح های مهوش لازم نیس بکشیم من فقط گرفتمش!
پاسخ:آقای نیکدل همایش ساعت چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:khob chera gereftin???/?/? mikhastin porkari konin!!!!!!!


termeh
ساعت11:59---19 آبان 1390
راستی یه چیزی من دلیلی نمیبینم تو این وبلاگ کسی با اسم مستعار بیاد فک کنم تا الان ک هر کی هر نظرو عقیده ای داشته راحت گفته!بازم من واسه نظر همه احترام قائلم.
پاسخ:بله ولی بذارید وروجک راحت باشه.اون اعصاب نداره.بهش گیر ندین.
پاسخ: حتلا کی گیر داد ؟! بگید بزنمش


termeh
ساعت11:55---19 آبان 1390
ببخشید.نه فک کنم فقط شما داریدش.اصلا شما اونارو از کجا اوردین گفتین مهوش ب اقای نیکدل داده ایشون ک هیچی نگفتن.
پاسخ:آره.منم میگم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 14 آذر 1398برچسب:دل نوشته,
ارسال توسط آتنا